Fraktbetingelser

FRAKT

Sendinger i Norge: Fastpris kr.89,- (sendes kostnadsfritt over kr.1000,-)

Sendinger resten av verden: Fastpris kr.199,-

SLIK RETURNERER OG BYTTER DU VARER

Dersom varen(e) du har bestilt ikke skulle passe, eller du rett og slett ikke ønsker varen(e), så har du alltid 14 dagers angrerett.

 

Disse reglene gjelder ved returnering og bytting av sko:

  • For å kunne returnere må varen være helt ubrukt. Dersom varene er tatt i bruk, kan de ikke returneres eller byttes.
  • Legg ved eller ta med med kvittering og/eller ordrebekreftelse for kjøpet. Dersom kjøpsbevis ikke kan fremvises så kan ikke varen byttes.
  • Originalemballasjen og eventuelt tilbehør må være inntakt og medfølge i returen, samtidig som merkelapper må være påsatt produktene.

Disse reglene gjelder ved returnering og bytting av andre produkter:

  • For å kunne returnere må produktet være helt ubrukt. Dersom produktet er tatt i bruk, kan det ikke returneres eller byttes.
  • Legg ved eller ta med med kvittering og/eller ordrebekreftelse for kjøpet. Dersom kjøpsbevis ikke kan fremvises, kan ikke produktet byttes.
  • Originalemballasjen må være inntakt og medfølge i returen, og merkelapper må være påsatt produktene.
  • Om produktet er returnert i uforsvarlig stand har vi rett til å nekte refusjon.

Returner varen til:
Sørensen Sykler
Karoline Kristiansens vei 8
0661 Oslo

Fyll ut angrerettskjemaet og legg med opplysninger om hvilke(n) vare(r) du ønsker å bytte til, eller eventuelt bankkontonummeret du ønsker å få tilbakeført penger til. Vi overfører pengene til ønsket kontonummer så raskt vi kan etter at vi har mottatt pakken fra deg.

PS! Sørensen Sykler dekker dessverre ikke fraktkostnader ved returnering og bytting av produkter.

SLIK REKLAMERER DU PÅ PRODUKTER

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Skulle du likevel motta en defekt eller feillevert vare tar du kontakt med kundeservice så snart som mulig, og innen returfristen på 14 dager. Vi betaler selvsagt returporto for feilekspederte og/eller defekte varer.

Ta også kontakt med oss dersom produktet du har kjøpt viser seg å inneholde feil eller har blitt ødelagt etter normal bruk, og som ikke kan skyldes normal slitasje. Ved reklamasjonsvurderinger undersøker vi hva som er feil med produktet, og gir en

tilbakemelding på om det er grunnlag for reklamasjon eller ikke. I enkelte tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet.

PS! Sørensen Sykler dekker kun fraktkostnadene ved godkjent reklamasjon. Dersom reklamasjonen blir avvist må du selv dekke fraktkostnadene.

Vi oppfordrer derfor kunder som er usikre på om skadeomfanget faller inn under reklamasjonsretten til å sende inn bilder av skaden til følgende e-postadresse: nettbutikk@sorensensykler.no

Da får vi et raskt innblikk i skadeomfanget og kan vurdere om dette ligner en reklamasjonssak. På den måten unngår du unødvendige fraktkostnader. Vi gjør likevel oppmerksom på at ingen reklamasjonsvurderinger kan foretas på grunnlag av innsendte bilder eller lignende. Reklamasjoner MÅ sendes inn for en endelig vurdering.

Returner varen til:
Sørensen Sykler
Karoline Kristiansens vei 8
0661 Oslo

(Merk pakken med ‘Nettbutikk’)